--------

skulle verkligen behöva en ny heder har velat det sen jag startade bloggen men fattar inte hur man gör det är massa koder hit och dit osv. Om någon skulle vilja hjälpa mig med en eller förklara hur man gör så vore det jätte snällt :)

Annars har jag inte gjort så mycket sen igår sovit möjligtvis, har inte ätit än iaf jippi. Men nu måste jag nog sätta mig med läxböckerna blääääää.

ps. en jätte störande sak är att min lillasyster hela tiden påpekar att hon har en knöl som sticker ut där och ett ben som sticker ut där sen om hon inte ätit i skolan går hon nästan och skryter om det. Hon äter inte godis heller eftersom hon har godisförbud, tror jag ska skaffa det jag med. Men det är inte så att hon är sjukligt smal om ni tror det utan hon är normal smal. Det känns som hon hela tiden försöker reta mig att hon är smal och ine kan gå upp i vikt och inte jag! och det funkar kan inte låta bli att titta på hennes lång smala ben. Usch det känns hemskt att jag sitter och skriver det här om min syster, men det är ju sant. ds



 

Kommentarer
Postat av: annie

Ja den var lyckad men helt vrickad haha, nog det som gjorde den så bra =D



Vad har du hittat på i helgen då?

2009-03-08 @ 12:36:28
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0