Dator

känns som jag varit utan dator i en evighet, det är verkligen beroendeframkallande det här med bloggar. Ibörjan tyckte jag bara det var löjligt det här med bloggar jag hade nån komps som var helt besatt av det och för mig var det liksom "men gud.." Men nu sitter jag här själv och har faktist haft tre bloggar elr egentligen två eftersom den ena skrev jag ingenting på innan jag tog bort den. Men det jag ville säga var iaf att det här med att läsa bloggar är såååå himla beroendeframkallande och det som är jobbigt när man varit borta ett tag är att man har så mycket att ta igen! Nog pratat om det.
Maten har gått SKIT det började när jag var på kalaset i torsdags och skulle äta en massa sötsaker och sen i fredags hade vi världens största godispåse  hemma och jag skulle bara ta en godis.. Sen var det ju dopet idag, ännu mer mat som tur var åkte vi innan efterrätten *pust* men nu på kvällen har jag tryckt i mig massa godis oxå och just nu sitter jag här med hur mycket ångest som helst + att jag känner mig skit stressad i skolan sååå mycket att göra.
Anledningen till att jag hetsäter är att jag ser maten som en tröst, jag tröstäter med andra ord. Och det är väldigt svårt att sluta med det när man mår dåligt, det blir lätt som en ond cirkel. :(



En liten fråga bara tycker ni att det var rätt personer som gick vidare till globen i kvällens avsnitt av melodifestivalen?
 


                                              Caroline af ugglas


                               sarah dawn finer


                                               Sofia Berntsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag skojar inte...

2009-03-07 @ 22:41:24
URL: http://alltingsnurrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0