great

nu är mamma sur på mig för har en massa saker jag måste göra innan jag åker till min pappa om en timme, orkar inte vill bara sova är helt slut! Sen måste jag bestämma vad jag ska ha på mig för imorrn ska vi på dop, jag har varit på dop förut men vet inte riktigt "vad man ska" ha på sig typ som med begravning så är det ju svart klädsel oftast men dop då?
Jaja men måste gå nu och ska försöka blogga hos min pappa vilket är lite svårare eftersom jag inte har en egen dator där utan vi har en i källarn som är allas. Men något inlägg blir det allt. Ha en superduperbra helg!



Kommentarer
Postat av: pam

Tack detsamma! Hoppas att din helg är finare än min iallafall!



kramar

2009-03-06 @ 20:45:37
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0