jag lever i helvetet

åhh hjälp mig! Sitter här i mitt stökiga och insolerade rum och har precis ätit en bulle. Sitter och funderar på badet i skolan imorrn och allt jag måste göra samtidigt som mig bror spelar as hög musik av Mustasch! Jag lovar det vibrerar i hela mitt rum.


Snälla ta mig ut till en solig ö dä allt är perfekt och man inte behöver tänka på hur man ser ut eller vad man måste göra, utan bara vara. På den senaste tiden har jag gått runt och sagt att man är en fri individ och att friheten har inga gränser. Ingen kan tvinga dig till att plugga hela dagarna eller vara med på badet. Du kan göra precis vad du vill, visst det kan få konsekvenser men du är fri och ingen kan säga något annat, så det så.

Men nu så ska jag leta fram min bikini, för "måste" vara med imorrn eftersom ja inte va det förra gången.

Juste glömmde tillägga att min grannar grillar oxå, stinker! Men jag är van de grillar ju året runt så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0