time to bed

godnatt, nu ska jag snart gå och lägga mig eller om en stund iaf ska fortsätta klippa ut lite bilder till mitt "projekt" och sen kanske plugga lite kommer få panik imorrn annars.

SKITSKITSKIT!!! Kom på att jag ska snart väga mig och vågen får inte visa att jag gått upp i vikt måste erkänna att jag fuskade i fredags och vägde mig och det var ingen possitiv överraskning ska gudarna veta!

ps. jag har fått världens finne eller infektion av något slag vid nåt konstigt ställe på näsan så ena näsvingen är helt svullen eller vad man säger.. ds







skinny_models.jpg picture by zafu




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:

åwh, tack.

det är riktigt hemskt. allting är bara låst och allting.. /:

kramar

2009-03-08 @ 09:02:09
URL: http://alltingsnurrar.blogg.se/
Postat av: annie

Jag ahr själv varit nere i träsket med ätstörningar, så det viktigaste är bara att du gör det på ett bra sätt.



Jag har massa nyttiga tips om du vill ha hjälp =D

2009-03-08 @ 10:22:23
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0