tuggumi

jag älskar verkligen tuggumin speciellt när jag är sötsugen elr bara vill ha något att tugga på,som nu. Jag hittar inte mitt tuggumipaket måste ha!
För övrigt hade jag och min fetto kropp tänkt att ta ett bad efter det kommer jag antagligen få en panikångest attack, känner att det är på väg, blir ännu mer stressad när jag tänker på det. Och det är ännu ett skäl till att jag måste ha mina tuggumin annars finns risken att jag hetsäter mitt i detta.









                              Varför ska alla andra lyckas gå ner i vikt utom jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:

nu har jag slängt ihop nån slags header! (;

2009-03-08 @ 21:00:30
URL: http://alltingsnurrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0