godmorgon

Gud har verkligen inte sovit någonting i natt vaknade upp 8 gånger under 7 tim typ! Jag är iaf hemma idag har fakitist nästan feber sen har jag jätte ont i magen så det är inte helt bluff. Ska iaf se till att plugga idag, får inte komma undan!

För en stund sen när jag låg i sägen så insåg jag hur fet jag är, såg fettet tryckas ner mot madrassen. Låg och klämde på mitt fett och såg hur smal jag kan bli. Man får ett sånt här glädjerus att jag kan bli smal! =D  Men samtidigt känner man att det är sååå långt kvar..














 Var är hon snyggast?  De två översta bilderna eller dem understa.. Inte så svårt va?     Smal = Snyggt!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: A -*

Okej :)

jaa usch:O



allt bra annars då :)?

2009-03-10 @ 11:48:33
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: HHANNAH;

Herregud, du ska inte ens tänka sådär. Se inte på dig själv och tänk på fett. Var nöjd med dig själv och acceptera, det är inget som gör din kropp till att reflektera den du är :)

2009-03-10 @ 15:17:18
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0