...

var tvungen att gå till skolan i morse för mamma,  fick inte stanna hemma som jag gjort för mycket den senaste tiden..
skolan var ok ändå och efter det gick jag på stan med en kompis vi skulle sätta oss på ett fik för att plugga. Jag upprepar ordet FIK alltså ett ställe fullt med kalorier! Känner inte riktigt att jag vill skriva vad jag har ätit idag, är på tok för mycket. Imorgon är det meningen att jag ska väga mig, vågar inte :(
Och en sak till imorrn ska jag vara hemma från skolan! Vill inte gå måste plugga och orkar inte gå till skolan.
Ikväll ska jag iaf ha gjort:
- NO-läxan!!!!!
- Övat på eng redovisning!!!!!!
- Gått igenom all skit i konsthistorieboken, har prov på det på onsdag.
- duchsat

Onsdag kommer inte bli en kul dag då har jag konsthistorieprov, spanska prov och eng redovisning!!

Hjälp mig känner att jag bara kan koncentrera mig på en sak antingen maten elr skolan!

Jag har kommit på en sak jag måste bli mycket mer orginiserad (elr hur det nu stavas :p) ska planera upp vad jag ska göra osv!  I CAN DO THIS!





0309-Britney_Spears-Wallpaper.jpg picture by longhoachitu



  Britney Spears
extremt vacker tjej som haft sina tuffa perioder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0